joi, 26 ianuarie 2012

Cascaval pane


 L-am facut in special pentru Andu si am avut frumoasa surpriza sa-l aud spunand   
  "E delicios mami!!!"





Ingrediente:
  • 3 felii de cascaval ( recomand un cascaval mai tare, al meu a fost cam moale si a cam luat-o la plimbare prin ulei :D )
  • 1 ou
  • 3 linguri de  faina
  • 2 linguri de pesmet ( eu n-am avut si am pus malai :D )
  • sare
  • piper
  • ulei pentru prajit

Taiem cascavalul felii mai groase.
Batem oul cu un praf de sare si piper.
Dam apo feliile de cascaval prin ou, apoi prin faina, din nou prin ou si iar prin faina, apoi dam prin pesmet sau malai.
Incingem uleiul in togaie si punem cascavalul.
Intoarcem pe ambele parti si lasam la prajit pana capata o culoare aurie.
Scoatem cascavalul pe un servetel pentru a absorbii surplusul de ulei.
Servim alaturi de un piure de cartofi.




Pofta buna!

17 comentarii:

  1. Cel mai delicios...mi-ai facut pofta!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. As tot manca asa o bunatate la micul dejun....
    Ca sa fim sigure ca nu cade..."pane"-ul de pe cascaval, dupa ce il dam prin pesmet(malai) il lasam sa stea sa se odihneasca 15 minute, apoi il prajim.
    Te tzuc Danutza !

    RăspundețiȘtergere
  3. Saru'mana Sidy, o sa tin minte si data viitoare asa o sa fac...nu am avut nici un cascaval mai tare...a cam iesit el la plimbare prin ulei, dar tot delicios a fost, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi lipseste niciodata cascavalul din frigider,dar pane nu l-am incercat.Spune-mi te rog,nu este prea gras?Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dia, nu este deloc gras, e numai bun, nu i-as fi dat copilului daca imi parea gras, incearca sa vezi cat e de bun, mai ales ca tu faci cascavalul de casa ;) te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicios!! Imi place tare mult!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te invit la concurs! :) http://andreeachinesefood.blogspot.com/2012/01/concurs-delicios-cu-sugarspicero.html
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Teo, se pare ca si andu meu il adora, pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea, multumesc, cu mare drag o sa ma inscriu, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Este si preferatul fiicei mele:)Delicios!Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  11. Aratã delicios...am sã încerc si eu...brânza olandezã Gouda,se foloseste de obicei pt. pane, oricum felicitãri:)

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)