duminică, 2 ianuarie 2011

tiramisu cu zmeura



am ales sa fac ceva simplu si racoritor, dupa atata mancare si prajituri a mers de minune acest tort pe care l-am mancat direct de pe platou :D:)):))de aceea nu am sectiune, pentru ca arata tare haios inceput din toate partile :D

Ingrediente

  • o cutie mare de piscoturi
  • 3 cutii crema tiramisu
  • 600 ml lapte pasteurizat
  • 300 ml smantana
  • cacao
  • zmeura congelata-300 g
  • 2 linguri coniac
  • un plic capucino
  • frisca pt ornat

Mod de preparare

Amestecam praful de crema cu laptele si cu smantana si dam la rece cel putin 10 min.
Preparam siropul prin care vom da piscoturile astfel:
Amestecam coniacul cu capucino, pe care l-am facut conform instructiunior de pe plic( banuiesc ca toata lumea stie sa faca un capuscino :D).
Dam piscoturile prin acest amestec ametitor :)).
Formam un strat de piscoturi, peste care vom pune crema, apoi asezam zmeura, pe care am pus-o la scurs inainte de folosire, vom mai pune un strat de piscoturi, apoi un altul de crema si zmeura.
Deasupra vom pudra cu cacao si vom orna cu frisca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)