luni, 21 martie 2011

Chec aperitiv

de foarte mult timp am vrut sa incerc si eu varianta asta a checului si azi l-am facut pentru dimineata, e tare bun.

Ingrediente

  • 2 oua
  • 6 linguri de faina
  • 10 linguri de lapte
  • 1/2 plic praf de copt
  • carne de pui fiarta
  • sunculita de pui
  • masline
  • branza
  • cascaval
  • patrunjel
  • sare
  • boia
  • piper ( eu n-am pus pentru ca n-am voie )

Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, le batem spuma cu un praf de sare, apoi adaugam galbenusurile, laptele, faina si praful de copt, omogenizam compozitia.

Tocam carnea, sunculita, branza si cascavalul cubulete.

Punem carnea, sunculita, branza, cascavalul, maslinele, si patrunjelul tocat marunt, sare si boia peste compozitia rezultata si amestecam cu usor cu lingura.

Ungem o forma de copt cu ulei si o tapetam cu faina, turnam compozitia in forma si dam la cuptorul preincalzit aproximativ 25- 30 de minute.

Dupa ce s-a copt scoatem din forma.

Se serveste atat cald, cat si rece.

Reteta in imagini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)