miercuri, 9 martie 2011

Trandafiri din fondant ( din bomboane marshmallow )




am promis de mult ca pun reteta, acum am gasit pozele prin calculator si m-am hotarat sa o postez...inainte faceam eu pasta acasa, insa imi place mult mai mult cum iese fondantul din bomboane marshmallow si cu siguranta asa o sa fac mereu, plus ca nu mai muncesti atat.

Ingrediente

  • o punga bomboane marshmallow de 100 de grame
  • aproximativ 300 de grame de zahar pudra ( am gasit coronita si pot spune ca este mult mai bun decat margaritar, care tot timpul l-am gasit numai bulgari) trebuie sa precizez ca zaharul trebuie cumparat nu facut in casa, pentru ca cel cumparat contine amidon.
  • 2 linguri de apa

Mod de preparare

Punem bomboanele intr-un vas peste care vom pune cele 2 linguri de apa si le topim la baine marine, amestecand continuu.





Dupa ce s-au topit incepem sa daugam zaharul pudra amestecand cu lingura, din momentul in care nu se mai poate amesteca cu lingura incepem sa framntam cu mana,
Trebuie sa iasa ca un aluat moale si pufos.




Ne ungem mainele cu ulei de fiecare data cand il lucram.
Dupa ce l-am famantat bine il invelim intr-o folie si-l dam la frigidre pana a 2 a zi.
Se poate pastra o luna in frigider.
Eu din el am facut doar ornamente, pentru a acoperii un tort trebuie cantitate dubla, tripla, in functie de cat de mare este tortul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)