luni, 12 aprilie 2010

Varza a la cluj varianta mea (2)



imi place la nebunie aceasta varza

Ingrediente

  • o varza
  • o cana de orez ( eu am avut un pilaf facut care nu s-a mancat si nu irosim nimic, e scumpa mancarea :D)
  • costita afumata
  • o ceapa
  • un morcov
  • sare
  • piper
  • sare de lamaie
  • cimbru

Mod de preparare

Se pune la prajit costita,o scoatem dupa ce s-a prajit, iar in uleiul ramas se caleste ceapa pana incepe sa sticleasca, adaugam morcovul dat pe razatoare mica, le lasam sa se inbuseasca cateva minute, dupa care adaugam varza frecata bine cu sare si piper si calim impreuna pana cand aceasta se inmoaie bine.
Se pune la fiert orezul cu putina sare.
Cand sunt pregatite varza, orezul si carnea, se aseaza intr-o tava de yena: un rand de varza, unul de orez si iar un rand de varza, deasupra punem costita, se condimenteaza cu sare si piper, cimbru si turnam o ceasca de apa, in care dizolvam putina sare de lamaie. bagam la cuptor pt circa 30 de min.

Tipsuri

  • se poate face la fel de bine si cu pulpe de pui sau orice alt fel de carne,
  •  de obicei se face cu carne tocata, insa eu am adaptat-o dupa gustul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)