duminică, 18 martie 2012

Chec de post

Probabil o sa va intrebati, ce gust poate sa aiba checul de post, va pot spune ca este foarte foarte bun, pufos, cremos, delicos intr-un cuvant.
Vi-l recomand cu incredere, eu ma gandesc sa mai fac o tura saptamana asta :D
Sursa
Multumesc Miha pentru reteta.


Ingrediente:
  • 1 cana de apa minerala ( puteti folosi si apa plata )
  • 1 cana de zahar
  • 2 cani de faina
  • 1/2 cana ulei
  • 1 praf de copt
  • zahar vanilat
in plus:
  • 2 linguri cacao
  • 2 linguri gem ( eu am pus de piersici )
  • pudra de vanilie 
  • 3 linguri nuca de cocos

Se amesteca apa minerala cu zaharul, faina, uleiul si praful de copt pana se omogenizeaza compozitia.
Se imparte compozitia in 2 parti egale.
Se pune cacao, pudra de vanilie si gem intr-una din compozitii, iar in cealalta nuca de cocos.
Se tapeteaza tava cu hartie de copt sau se unge cu ulei si se tapeteaza cu faina, dupa care se toarna compozitia alba, iar peste ea cea cu cacao si cu ajutorul unei furculite se imprastie compozitia de cacao cu miscari circulare prin toata tava.
Se da tava la cuptorul preincalzit cca 40- 45 de minute.
Timpul de coacere poate fi diferit in functie de fiecare cuptor in parte, astfel se va face testul cu scobitoarea.
Se lasa sa se raceasca dupa care se poate taia.



49 de comentarii:

  1. Ce bine arata,si eu vreau o felie ! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mimmi, te-as servii cu mare drag daca as mai avea, pup!

      Ștergere
  2. Foarte bun, nici nu zici ca-i de post! Yummi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata fooaarte bine!
    ...si merge perfect la cafeluta mea!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar arata foarte bine si mai ales daca tu zici ca e si foarte bun,merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna Veronica, chiar merita incercat, nu o sa va para rau, pupici!

      Ștergere
  5. Hmmmmmmmmmmmmm ce am gasit aici?Super bun ,pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata delicios! L-am vazut si ieri, dar nu am avut cum sa iti spun pentru ca m-au invadat copiii, sa ii las la calculator sa se joace. Pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata tare bine...salvez reteta si o sa fac si eu..multumesc!!! pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Compozitia asta e multifunctionala. Cu putine modificari am folosit-o la o negresa de post si la prajitura in doua culori a lui Sidy. Intr-adevar e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Doamna Mari, se poate jongla foarte usor cu aceasta compozitie :) pupici!

      Ștergere
    2. A iesit o minunatie! Pufoasa, moale... Eu am facut in tava rotunda mica cu cateva modificari: fara gem, cu zahar de trestie integeal doar jumatate de cana, data viitoare pun chiar mai putin ca e prea dulce pentru mine, blat alb nu am mai facut ca oricum nu ar fi iesit alb din cauza zaharului, in loc de cacao am pus pudra de roscove si am micsorat chiar si cantitatea de ulei! Geniala reteta ta! Data viitoare voi incerca sa pun piure de banane in loc de zahar! Aaaa si am pus un strat de mere pe fundul tavii! 😘

      Ștergere
    3. Super ideea ta, ma bucur ca ai incercat reteta, pupici :*

      Ștergere
  9. Chiar daca sunt mai simple(retetele)multe dintre ele sunt deosebite. Este delicios.....(este testat):)!!!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am admirat la Miha aceasta reteta!... Si la tine arata minunat!... Trebuie sa o incerc si eu!!...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur tare mult ca l-ai incercat si mai ales ca v-a placut. Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte bine arata checul!!!Mai ales ca noi suntem fani chec...

    RăspundețiȘtergere
  13. foooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooarte bun nemai pomenit de bun va pup la revedere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, va astept sa incercati si alte retete de pe blogul meu, pupici :*

      Ștergere
  14. foarte delicios arata nemai pomenit de bun deabia astept sal incerc pwp :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur tare mult sa vad ca sunt atatia oameni care vor sa-l incerce, nu o sa va para rau, pupici :*

      Ștergere
  15. retetele dumneavoastra sunt o reusita:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru aprecieri, ma bucur mult sa aud ca va plac retetele mele :)

      Ștergere
  16. L-am incercat este delicios si poti sa juri ca nu este de post.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult ca l-ai incercat, te mai astept sa incerci si alte retete de pe blogul meu.
      O zi fumoasa!

      Ștergere
  17. ft ft bun,tocmai ce l-am taiat si am mancat putin din el ca nu mai puteam de pofta,restul pt sotul cand o veni de la munca:))))multumim pt reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere, la fel procedez si eu cand il scot din cuptor, trebuie sa tai macar o feliuta, ca altfel inghit in sec :))) Pupici!

      Ștergere
  18. eu acum o fac si sper sa fie la fel de frumoasa si cred la fel de buna ca si a ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flaviu astept impresii, trebuie sa iasa la fel de bun, poate chiar mai bun, sa aveti pofta!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  19. ARATA F BINE SI CRED CA ESTE SI F BUN!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, este foarte bun, merita incercat, pupici :*

      Ștergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. O intrebare simpla ,dar complicata pt mine incepatoare la prepararea dulciurilor ,vreau sa fac cozonac si nu stiu daca pot sa pun un pic de amoniac in el ast rasp .... Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce sa zic...atata timp cat are drojdie, nu-i vad rostul...acum depinde si de reteta....

      Ștergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)