vineri, 7 mai 2010

Orez pane - pt bebelusi



ideea mi-a venit de la madi, am vazut reteta ei de mult si azi i-a venit randul, doar ca eu am facut-o pt piticul meu si am modificat-o putin.

Ingrediente

  • o cana de orez
  • un praf de sare
  • un galbenus de ou
  • o lingura de iaurt cremoso
  • cascaval
  • pesmet
  • unt
  • Portii: 0Portii: -
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 30 minute

Mod de preparare

Punem orezul la fiert in apa cu putina sare.

Dupa ce a fiert il rasturnam pe un fund de lemn si il lasam la racit, pt al putea manevra cum trebuie.

Facem un amestec din galbenusul de ou si iaurtul.

Dupa ce s-a racit orezul formam bilute si le dam prin acest amestec, dupa care prin pesmet.

Intr-o tava punem o hartie de copt, o ungem cu putin unt si punem bilutele de orez, le turtim putin, peste care vom pune putin cascaval si dam la cuptor cca 20-25 de min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)