luni, 4 octombrie 2010

Mini muffins



am incercat formelede silicon pe care le-am luat cu galbenii acumulati de pe bucataras.ro, sincer cand le-am vazut am fost tare dezamagita, vazand cat sunt de mici, aveam impresia ca sunt mai maricele :D plus ca nu aveam curaj sa le bag in cuptor, insa am incercat una, asa ca am facut aceste mini muffins :d

Ingrediente

  • 1 ou
  • 1 lingura de zahar
  • 2 linguri de faina
  • 1 lingura de smantana
  • nutella
  • boabe de struguri
  • un praf de sare

Mod de preparare

Punem oul intreg intr-u vas, il mixam cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, apoi adaugam zaharul si mizam pana nu se mai simte deloc zaharul, punem si smantana, apoi adaugam si faina si omogenizam compozitia.

Punem formele intr-o tava pt cuptor, le ungem cu un strop de ulei, apoi luam cu o lingurita din compozitie si punem in forme.

Apoi punem boabe de struguri, carora le-am scos samburii sau nutella deasupra.

Dam la cuptorul preincalzit pt 5-10 minute.

Tipsuri

  • 1parerea mea este ca aceste forme sunt mai bune pt facut fursecuri sau bomboane, pt ca aceste miffins pe care am incercat eu sa le fac au iesit crocante :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)