miercuri, 16 februarie 2011

pilaf cu piept de pui




Asta e pentru andutu, se stie :))


Ingrediente:


  • 1 piept de pui cu os

  • 2 cesti orez

  • 1 morcov

  • sare

  • piper

  • patrunjel

Mod de preparare:



Spalam si dezosam pieptul de pui, il taiem bucatele potrivite, dupa care il punem la fiert in apa rece cu un praf de sare.( eu am pus la fiert si osul si apoi l-am scos, ca mai ramane si acolo carnita si e pacat de ea :D)


Dupa ce a fiert pieptul de pui, punem orezul spalat in 2-3 ape ( spalam orezul, pentru ca acesta contine amidon, iar spalarea lui ajuta sa nu se lipeasca boabele intre ele la fierbere) si morcovul dat pe razatoarea mica.


Lasam pe foc pana fierbe si orezul si morcovul.


Potrivim gustul de sare si punem si un strop de piper ( cine vrea poate pune mai mult, insa eu am pus putin pentru ca e pt pitic).


La sfarsit asezonam cu patrunjel verde tocat fin.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)