sâmbătă, 19 martie 2011

Bijuteria mea Mixerul Kitchen Aid




Dupa cum stiti am castigat concursul Reteta anului 2010 cu reteta Sarmalute in foi de vita, iar premiul acestui concurs a fost nimeni altul decat Mixerul kitchen Aid pe care il ador, inca nu l-am folosit de teama sa nu se murdareasca, insa in aceasta dupa-amiaza o sa-mi iau inima in dinti si o sa-l folosesc, este atat de frumos, atat de pretios incat ma rog la Dumnezeu sa ma tina toata viata si sa-l las si mostenire :D :))
Inca odata va multumesc tuturor, pentru ca doar cu ajutorul vostru, visul meu a putut devenii realitate !

12 comentarii:

  1. Felicitari Dana! Este fff frumos e drept, si tu esti frumoasa!
    Te pup si cred ca te bucuri, ba sa il folosesti caci electrocasnicele nefolosite se strica mai repede, serios!
    te pup! si ma bucur din suflet pt tine! (nici eu nu am :D si mie mi se par ff scumpe )

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari draga mea! Ma bucur mult pentru tine! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. alina, multumesc din suflet, l-am folosit, e superrrr, nici nu-mi vine sa cred ca e realitate, parca sunt intr-un vis frumos si nu vreau sa ma trezesc....te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. medi iti multumesc mult de tot, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dya draga mea, iti multumesc tare mult, te pup dulce :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincere felicitari, sa-l folosesti sanatoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Danutza ,sa-l stapanesti sanatoasa.Foarte adevarat spus"BIJITERIE" arata minunat ,cat despre fuctiile care le are?.......minunat trebuie sa fie.Asteptam sa ne spui si sa ne arat dovezi.Pup Felicitari din tot sufletu

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc mult nadina, o sa vin si cu dovezi :)):)) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitari pentru premiu...sa-l folosesti multi, multi ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. adina iti multumesc din suflet, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  11. alexandrina scuza-ma te rog, abia acum am vazut com tau, era la spam...iti multumesc din suflet, te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)