luni, 21 martie 2011

cornuri cu gem



Si pentru ca am ajutor de nadejde acum, m-am incumetat sa fac si niste cornuri cu drojdie...eu nu prea ma impac bine cu ea, pentru ca n-am rabdare sa framant, insa mixerul face acum toata treaba asa ca ne-am impartit atributiile si ne-am pus la facut cornuri.

Ingrediente:
  • 500- 550 g faina
  • 1 plic drojdie uscata
  • 250 ml lapte
  • 1 cub de margarina/unt
  • 6 linguri de miere
  • gem de prune
  • sare
  • o lingurita cu zahar


Mod de preparare:

Punem drojdia impreuna cu o lingurita de zahar si cu putin lapte caldut intr-un bol si lasam asa 30 de minute.



Intre timp dizolvam mierea si margarina in laptele ramas.
Cand drojdia a inceput sa se umfle adaugam amestecul de lapte cu miere si margarina, faina si sarea si incepem sa framantam pana cand aluatul nu se mai lipeste de maini, in cazul meu pana cand aluatul nu se lipeste de peretii bolului.



Lasam aluatul sa creasca o ora la caldura.



Dupa ce a crescut intindem o foaie rotunda, o taiem in 4 parti egale, apoi fiecare parte in 2.
Punem gem pe partea mai mare si incepem sa rulam.



Le punem in tava tapetata cu hartie de copt sau unsa cu ulei si le mai lasam inca 20 de minute sa mai creasca.
Apoi le ungem cu miere si presaram susan peste ele.



Dam la cuptorul preincazit cam 15 20 de minute.





Se servesc atat calde cat si reci.



Pofta buna!

3 comentarii:

  1. multumesc frumos medi pentru aprecieri, o seara frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine si cred ca sunt foarte bune, dar cam multa munca si ies cam putine...MonicaIulia

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)