joi, 17 martie 2011

spanac scazut



de cateva zile zac pur si simplu....marti am ajuns de urgenta la medic crezand ca ma doare stomacul, insa am avut o mare surpriza afland ca de fapt am fierea data peste cap....asa ca 3 luni de aici inainte sunt nevoita sa tin regim plus o gramada de tratament......:( am inceput regimul cu un spanac scazut, facut bineinteles pentru regim, asa ca o sa-l impartasesc si cu voi, poate sunt persoane care vor sa manace sanatos, nu neaparat sa tina regim....

Ingrediente

  • 1 kg de spanac
  • 1 pahar de lapte
  • 1/2 ceapa
  • un praf de sare
  • o lingurita de ulei

Mod de preparare

Spalam spanacul in cateva ape.

Intre timp vom pune o oala cu apa pe foc si olasam pana da in clocot, apoi vom pune spanacul si il lasam 10 minute sa se opareasca.

Scoatem spanacul cu o paleta, il lasam sa se racoreasca putin, apoi il tocam marunt marunt.

Tocam ceapa marunt marunt, si opunem la inabusit cu lingurita de ulei si putin lapte.

Dupa ce am tocat spanacul si ceapa s-a inmuiat vom pune si spanacul peste ceapa, si completam cu laptele ramas.

Lasam sa fiarba impreuna pana scade laptele.

Eu si andutu am servit alaturi de mamaliguta calda, iar doru cu oua ochiuri.


Un comentariu:

  1. mama mia spus intotdeauna sa mananc sanatos si sa ma protejez asa ca iam urmat sfatul si am incercat reteta dumneavoastra si mia placu dupa masa aceasta delicioasa am fumat o tigara electronica stiti ca este vorba aceea dupa o mancare sanatoasa o tigara canceroasa dar acum e o noua vorba dupa o masa copioasa o tigara sanatoasa deoarece aceasta tigara este 100 la 100 sanatoasa cat si pentru mine cat si pentru cei din jur am achizitionato de pe saitul www.oferte-shop.ro incercati si voi

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)