sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Cartofi umpluti cu oua ochiuri

Pentru un mic dejun copios si sanatos.
Am vazut pe mai multe bloguri aceasta reteta, insa cel care m-a convins sa o incerc a fost acest blog strain caruia ii multumesc.
Putem jongla cu umplutura.

 

Va doresc o Duminica minunata!!!!

Ingrediente:
  • 3 cartofi sau in functie de cati mebrii sunt la masa
  • 2-3 felii de kaiser
  • branza de vaca/oaie
  • 2-3 fire de ceapa verde sau 1/2 ceapa mica
  • 3 oua
  • cascaval ras
  • sare
  • piper alb
  • boia de ardei
Spalam cartofii foarte binein jet de apa rece, dupa care ii punem la fiert.
Ii lasam pana cand intra fruculita in ei ( nu trebuie sa se fiarba foarte bine, pentru ca urmeaza sa-i bagam la cuptor ), dupa care ii scoatem pe o farfurie si ii lasma sa se racoreasca putin.
Taiem partea de sus a cartofului, iar cu o lingurita scoatem miezul ( pe care nu-l aruncam...eu am facut un fel de cartofi frantuzesti ).
Umplem cartofii cu kaiserul pe care l-am taiat cubulete, branza taiata si ea cubulete, ceapa tocata marunt, condimentam dupa gust.
Punem cartofii la cuptor pentru cca 30 de minute, dupa care ii scoatem si punem ouale peste umplutura si dam din nou la cuptor.
Cand s-au facut ouale puneam deasupra cascaval ras si mai lasam 5 minute pana se topeste cascavalul.
Se servesc calzi cu paine prajita.
Se pot servii si ca aperitiv langa un muschi de porc la gratar, pentru cina.






Asta am facut din miezul ramas.

19 comentarii:

  1. Nu numai ca arata bine dar sunt convinsa ca este si delicios. merita incercat, am vazut si eu reteta dar nu am executat-o, inca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat arata si buni trebuie sa mai fie.
    Pup si o zi frumoasa de duminica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata si noi inca nu am papat micul dejun... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ghiocel, ma bucur ca-ti place, sunt foarte gustosi, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dana thank you to choose my recipe :) Your Idaho Sunrise looks stunning and incredible delicious :).

    Have a great Sunday!

    Aleksandra :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aleksandra, I thank you for the recipe and visit your pup.
    A beautiful Sunday to ya! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ce idee buna mi-ai dat pt cina!!!!!! Tks!!! Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adela, multumesc, ma bucur ca-ti plac, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristina, ma bucur mult ca ti-am dat o idee, te pup si sa aveti pofta:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi ploua-n gura numai citind reteta ta....
    Delicios totul, merita incercat.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  11. Sydi, ma bucur ca-ti place, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Cartofi copti cu oua n-am facut, dar am facut rosii cu oua la cuptor. O sa fac negresit ca mie imi place combinatia cartofi, branza ou.
    Multumesc de reteta!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte fain arata si trebuie sa fie si tare buni .

    RăspundețiȘtergere
  14. Mari, multumesc, sunt sigura ca si rosiile sunt foarte gustoase, o sa incerc si eu dar sa vina vara, ca atunci sunt ieftine :)) acum luam mai mult de pofta, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Dorina, multumesc, ma bucur ca-ti plac, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  16. CRED CA SUNT BUNI SI CARTOFII SI ROSIILE SAU CHIAR COMBINATE Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)