vineri, 21 mai 2010

Desert la minut

am vazut reteta asta aseara pe euforia si m-a tentat, mie nu-mi place ciocolata de fel, dar azi nu stiu ce am avut :D

Ingrediente

  • o ciocolata amaruie ( kandia am avut eu)
  • stafide
  • boboane pt decor
  • coaja de portocala confiata
  • 2 lingurite de zahar pt sirop
  • Portii: 0Portii: -
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 15 minute

Mod de preparare

Se pune ciocolata intr-un ibric si se tine in apa fierbinte, pe foc, pana cand se topeste la baine - marin.

Lasam sa se raceasca ciocolata.

Intre timp radem pe razatoarea mare coaja de portocala pe care o oparim in 2 ape ( ca sa-i piara amareala), apoi o clatim bine cu apa rece, dupa care o punem la fiert in sirop de zahar, lasam sa fiarba putin, scoatem din sirop si le punem pe un gratarel sau in sita sa se scurga bine.

Cand incepe sa se intareasca ciocolata luam cu lingurita si turnam sub forma de fursec pe o foaie de copt ( cred ca merge si pe staniol), iar deasupra punem stafide, bomboane de decor si coaji de portocala confiate si le dam la rece pana se intaresc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)