sâmbătă, 15 mai 2010

Tocanita de ardei copti si scarita afumata




by gaby cu adaptare pt sotul meu, ca altfel nu baga lingura-n ea :)) ms gaby de reteta, am mancat si din oala :D

Ingrediente

  • ardei copti ( eu am avut 8)
  • 2 cepe
  • o lingura bulion
  • patrunjel verde
  • 3 catei usturoi
  • scarita afumata
  • o lingura de faina
  • putin lapte
  • sare
  • piper


Mod de preparare

Pt inceput vom praji putin scarita, dupa care o scoatem si calim cepele tocate marunt.
Dupa ce am calit cepele, adaugam bulionul si lasam putin, apoi punem faina in putin lapte si facem un amestec ca la clatite, ca sa nu iasa cocoloase si o punem peste ceapa si bulion, amestecam bine si punem o cana de apa si lasam sa fiarba 10-15 min pana scade apa si se formeaza sosul.
Adaugam ardeii, scarita si usturoiul pisat si mai lasam 5-10 min la foc mic.
La sfarsit condimentam cu sare si piper dupa gust si asezonam cu patrunjel verde tocat marunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)