joi, 10 iunie 2010

Ciorba de vacuta pt bebelusi



daca voi toate ati facut desertul, eu am facut papica, sa stiti si voi ca piticilor le mai trebuie si mancare :P :)) acu sa ma scot si eu ca nu am facut nimic dulce :D

Ingrediente

  • 300 g pulpa de vitel
  • o ceapa mica
  • un cartof
  • un morcov
  • o bucata telina
  • 1 pastatnac
  • cateva boabe de mazare
  • un praf sare
  • o lingurita bulion
  • patrunjel
  • marar
  • o lingurita orez


Mod de preparare

De aceasta data am nimerit o pulpa frageda frageda, asa ca nu a mai fost nevoie sa o pun la macerat.
Am spalat bine carnita si am pus-o la fiert in apa, asa intreaga.
O lasam pana nu mai face spuma si aruncam apa, spalam carnita si o taiem cubulete mici mici, ca pt bebelusi, punem alta apa si o punem din nou la fiert.
Dupa ce a fiert bine, punem si legumele taiate dupa preferinta sau date pe razatoare si orezul.
Le lasam sa fiarba impreuna, spre sfasit punem si bulionul si praful de sare.
Luam de pe foc si asezonam cu marar si patrunjel taiat fin.

Tipsuri

  • pt bebelusii care inca nu mesteca se paseaza


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)