joi, 10 iunie 2010

Clatite cu inghetata de capsuni


am vazut la ramona reteta si nu am rezistat sa nu o execut :D...le-am mancat cu o pofta de am zis ca lesin :D :))

Ingrediente

  • 2 oua
  • 2 linguri zahar
  • un praf de sare
  • esenta de vanilie
  • esenta de rom
  • 2 linguri de ulei
  • faina
  • apa
pt inghetata:
  • un plic praf de inghetata de capsuni
  • 200 ml lapte
  • 5-6 capsuni
  • 2 lingurite zahar pudra

Mod de preparare

Pt inceput pregatim inghetata:
Amestecam praful de inghetata cu laptele, mixam pana se ingroasa compozitia si o dam la rece pana facem clatitele.
Intre timp pregatinm clatitele:
Frecam ouale intregi cu zaharul,pana se topeste.
Adaugam apoi sarea, esenta de vanile si cea de rom si 2 linguri de ulei .
Punem faina, omogenizam bine compozitia, dupa care adaugam apa, pana ajungem la consistenta dorita ( eu pun mai intai faina, ca sa nu iasa cocoloase)
Punem tigaia la incins ( fara ulei...am facut pt prima oara asa, pt ca eu obisnuiam sa nu pun in aluat si sa pun in tigaie) si cu ajutorul unui polonic turnam compozitia si rasucim tigaia pana se intinde pe toata suprafata.
Le coacem pe ambele parti pana devin aurii.
Dupa ce am facut clatitele si s-a intarit si inghetata, taiem capsunile, le pasam cu furculita, le amestecam cu zaharul pudra si punem din serbetul format peste inghetata si amestecam bine, oprim 2 -3 lingurite din serbet pt a pune si peste clatite.
Umplem clatitele cu inghetata si formam un "saculet" pe care il prindem cu o scobitoare, iar pe deasupra punem din serbetul ramas.
Un deliciu.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)