marți, 29 iunie 2010

prajitura cu banane-pt andutu



Dupa varsta de 1 an



Ca de fiecare data, atunci cand fac ceva pentru noi, trebuie sa-i fac si lui ceva bun, asa ca i-am facut si lui o prajiturica pe care a papat-o cu o pofta!!!



Ingrediente:
  • 1 ou
  • un praf de sare
  • un cubulet de unt
  • 1/2 iaurt cremoso
  • 50 g zahar
  • 50 g faina
  • un varf cutit praf de copt
  • esenta de vanilie
  • o jumatate de banana
Batem oul intreg cu praful de sare pana isi dubleaza volumul, dupa care adaugam zaharul in ploaie, untul la temperatura camerei, iaurtul, faina, praful de copt si esenta de vanilie, mixam bine pana se omogenizeaza compozitia.
Compozitia rezultata o turnam intr-o forma termorezistenta mai micuta, iar deasupra punem banana taiata cubulete ( eu am o forma scoica speciala pentru el) pe care am uns-o cu putin ulei si am tapetat-o cu faina.
Dam forma la cuptor pt aproximativ 10-15 minute.
Dupa ce am scos-o de la cuptor o lasam sa se racoreasca si o mutam pe un platou.
Se serveste atat calduta cat si rece.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)