sâmbătă, 26 iunie 2010

prajitura cu cafea, visine si bezea




ideea mi-a venit uitandu-ma la prajitura lui julie.

Ingrediente

  • 3 galbenusuri
  • 6 linguri de zahar
  • un praf de copt
  • 150 ml lapte
  • 100 gr unt
  • 7-8 linguri de faina
  • 2 lingurite cafea
  • esenta de rom
  • visine
  • 3 albusuri pt bezea
  • 6 linguri de zahar
  • Portii: 0Portii: -
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 30 minute

Mod de preparare

Frecam galbenusurile cu zaharul si untul, dupa care adaugam laptele, faina, praful de copt, esenta de rom si cafeaua, mixam pana se omogenizeaza compozitia.

Compozitia rezultata o punem intr-o tava tapetata cu faina si o dam la cuptorul preincalcit pt cca 5 min.

Intre timp scoatem samburii visinelor.

Scoatem tava din cuptor si punem visinile peste blatul rezultat si dam pt inca 5 minute la cuptor.

Intre timp pregatim bezeaua din cele 3 albusuri batute spuma cu cele 6 linguri de zahar.

Visinele trebuie sa intre putin in blat, dupa care punem si bezeaua si mai dam la cuptor pana cand bezeaua capata o culoare aurie.

Se lasa sa se raceasca si se taie cu un cutit inmuiat in apa rece.

Mie nu mi-a iesit foarte bine, pentru ca am pus bezeaua imediat dupa ce am pus visinele si nu au mai apucat sa intre in blat ( eu asa mi-o imaginasem, insa la gust e belea :)):)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)