joi, 24 iunie 2010

Prajitura cu visine, piersici si ciocolata




pt ca mi-am luat azi o forma noua, am zis ca trebuie sa o inaugurez :)) asa ca am facut aceasta prajitura cu ce am mai gasit prin frigider, care nu stiam cum va iesii, insa ne-am lins pe degete :D

Ingrediente

  • 3 oua
  • 200 gr zahar
  • 200 ml lapte
  • un pahar faina
  • un praf de sare
  • esenta de vanilie
  • esenta de rom
  • un praf de copt
  • o mana de visine ( i-am zis si eu lui doru sa-mi adune o mana de visine din fata blocului si atat mi-a adus, nici mai mult nici mai putin :)))
  • o piersica
  • cateva boamboane de ciocolata
  • Portii: 0Portii: -
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 30 minute

Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, le batem spuma, cu un praf de sare, dupa care adaugam zaharul in ploaie si mixam pana se dubleaza volumul, apoi punem galbenusurile, unul cate unul, laptele, faina, praful de copt, esentele, mixam pana se omogenizeaza compozitia.

Turnam compozitia intr-o forma termoizolenta tapetat cu faina, punem bomboanele de ciocolata taiate cubulete, dupa care bagam forma la cuptorulpreicalzit cca 5 minute,

Intre timp scoatem smburii de la visine, taiem piersica cubulete si le dam putin prin faina.

Scoatem forma din cuptor, punem visinele si piersica taiata cubulete si mai dam pt inca 10-15 minute la cuptor.

Dupa ce s-a copt o lasam sa se racoreasca si o rasturnam pe un platou.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)