luni, 21 iunie 2010

salata de vinete cu ceapa - de post



preferata mea pe timpul verii

Ingrediente

  • o punga de vinete de la congelator ( bune ar fi fost cele proaspete)
  • o ceapa
  • ulei
  • sare
  • sare de lamaie
  • Portii: 0Portii: -
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 15 minute

Mod de preparare

Punem vinetele la dezghetat intr-o sita ca sa se scurga foarte bine apa.

Dupa ce s-au dezghetat le tocam putin, dar nu foarte mult si le punem intr-un vas cu sare si le mixam frumos ( eu asa le fac si nu mai stau sa le toc pana imi vine rau), adaugam ulei, mixam, iar la sfarsit punem putina sare de lamaie ( asta pentru a le albii ) si ceapa tocata marunt

Se servesc pe paine cu rosii.

Eu fara rosii nu le pot manca.


2 comentarii:

  1. Buna si foarte usor de facut!sa stii ca folosesc si eu vinete congelate si deja coapte,pentru ca nu mai pierzi atata timp sa le coci!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este gabriela, dar maimult iarna, asta a foat ultima punga din pacate, tre' sa luam din piata de acum si-s asade scumpe :((...da ce sa facem....te pup , o zi frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)