luni, 21 iunie 2010

prajitura Teo - pt Andu



am vazut ieri prajiturica asta la Roberta, iar azi i-am facut-o si eu printisorului meu mic si drag, inca nu s-a trezit, dar sper sa-i placa, ca mie una imi place :d :)):)) roberta ms de reteta

Ingrediente

  • o jumatate de mar
  • un sfert de banana
  • 7 biscuiti
  • un cub mic de unt
  • o lingurita branzica slaba de vaci


Mod de preparare

Curatam , marul si banana de coaja si le taiem cubulete mici.

Cu o furculita pasam biscuitii, pana devin pesmet, dupa care ii framntam cu untul.

Ungem o forma termorezistenta cu putin unt, punem un strat de biscuiti ( cam jumatate din compozitie), marul si banana taiate cubulete, branzica si dam la cuptor pana se coc fructele, dupa care punem si restul de biscuite peste si mai dam inca vreo 10 min la cuptor.

Scoatem de la cuptor si lasam sa se racoreasca putin, apoi rasturnam prajiturica pe o farfurioara.

Tipsuri

  • 1eu am facut intr-o forma micuta scoica, nu stiu exact cati cm are, pt a vedea daca ii place.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)