joi, 24 iunie 2010

Rulada fitoasa cu crema de capsuni



azi mi-a facut Miha pofta de rulada, daca am zis ca a ei e tare tantosa, a mea e fitoasa :)):))

Ingrediente

  • 2 oua
  • 2 linguri de faina
  • 2 linguri de zahar
  • esenta de vanilie
  • un pachet crema olle de capsuni
  • 400 ml lapte rece
  • un praf de sare
  • un praf de copt

Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, batem albusurile cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, apoi adaugam zaharul in ploaie, mixam pana se dizolva zaharul, adaugam galbenusurile, unul cate unul, faina, praful de copt si esenta, mixam pana se omogenizeaza compozitia.
Compozitia rezultata se toarna intr-o tava dretunghiulara, unsa cu ulei si tapetata cu faina.
Dam la cuptor pentru cca 10 min.
Intre timp pregatim crema de capsuni conform instructiunilor de pe pachet si o dam la rece.
Dupa ce am scos blatul din cuptor, il desprindem usor, cat este cald, si-l asezam pe un prosop umed si rulam blatul usor cu ajutorul prosopului.( mie de fiecare data imi iese foarte bine)
Il lasam 10-15 minute in prosop, dupa care umplem blatul cu crema si rulam din nou.
se serveste rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)