miercuri, 4 august 2010

ciorba taraneasca de porc



Ingrediente

  • carne de porc + oase de porc
  • 1 morcov
  • telina
  • pastarnac
  • radacina de patrunjel
  • o ceapa
  • fasole verde
  • mazare
  • ardei verde
  • ardei rosu
  • tocana de legume/suc de rosii/bulion
  • 1 ou
  • 2 linguri de orez
  • leustean
  • pasta de corcoduse/otet/bors/zeama de varza


Mod de preparare

Spalam carnea si oasele si le punem la fiert in apa rece cu sare.
Spumam de cate ori este nevoie.
Dupa ce a fiert carnea, punem legumele taiate dupa prefeinte sau date pe razatoare si orezul spalat in cateva ape si lasam pana fierb si acestea.
Cand au fiert si legumele punem cateva linguri de tocana de legume sau suc de rosii, mai lasam sa dea in cateva clocote si dam jos de pe foc.
Batem oul ca pt omleta si-l punem in cirobita, iar cu ajutorul unei furculite il facem zdrenturos.
Punem pasta de Pasta de corcoduse verzi .
Tocam leusteanul marunt si-l punem si pe dansul in oala cu ciorbita.
Se poate servii cu smantana si atunci aduce cu ciorbita ardeleneasca de porc, eu asa am papat si cu un ardei iute.

3 comentarii:

  1. tre sa fie tare bun!eu fac asa ciorba,dar o acresc cu bors de putina...la noi asta se foloseste cel mai des...

    RăspundețiȘtergere
  2. da geta, e tare buna, eu nu obisnuiesc sa folosesc bors, insa de curand am inceput sa folosesc pasta de corcoduse de care nu ma satur:)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vara asta nu am prea mai mancat ciorbe si vreau sa-ti spun ca mi-ai facut o pofta nebuna de ciorbita,yammy,yammy!!!arata foarte bine si cred ca e si tare buna!pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)