marți, 3 august 2010

Salata de bureti iuti


vreau sa va spun ca pt inceput cand am auzit de bureti am fost sceptica, m-a sunat sora mea sa ma intrebe daca stiu vreo reteta cum se baga buretii iuti la borcan, iar eu i-am zis sa nu manance asa ceva ca moare:)):))iar cand am ajuns eu acolo am murit mancand:))):))o bunatate acesti bureti

Ingrediente

  • un borcan bureti iuti
  • o capatana ustutoi
  • ulei
  • otet
  • sare
  • pieper


Mod de preparare

Scaotem buretii din borcan, ii taiem dupa preferinte, sau ii puteti lasa asa, apoi pisam usturoiul, daca aveti usturoi verde, opriti cozile si le taiati marunt, dupa care punem otetul, uleiul, condimantam dupa gust si amestecam usor si asta este salata pe care am mancat-o si nu am murit :)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)