marți, 24 august 2010

tocanita la padure



pentru ca am fost nebuni si am plecat cu copii dupa noi la padure si am ramas peste noapte cu cortul, trebuia sa le facem si piticilor ceva de mancare, asa ca am pus repede de o tocanita care a iesit bestiala cu gust de afumatura, ador sa gatesc la foc de lemne, nimic nu se compara cu gustul minunat pe care il da lemnul.

Ingrediente

  • 4 cartofi
  • 2 rosii
  • 1 ardei
  • o ceapa
  • 2 morcovi
  • verdeata( pe care noi am uitat-o :D)

Mod de preparare

Curatam legumele, le spalam si taiem dupa prefeinte.
Incingem un foc pe pietre sau la gratar, dupa care punem legumele intr-un tuci, adaugam apa cat sa le acopere si le punem pe minunatul foc.
Lasam pana fierb toate legumele.
Au papat piticii nostrii cate un castronel, iar eu am tot dat tarcoale pe langa tuci :D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)