marți, 3 august 2010

Tort cu nuca si ananas






tortul care m-a facut sa-mi fac sperante desarte :((:((

Ingrediente

  • un plic mix pentru 9 torturi,
  • 3 oua
  • 125 g unt
  • 50 ml lapte
  • 350 g bucati anans bine scurse
  • 35 g nuci macinate
  • 2 linguri zahar tos


Mod de preparare

Tapetam o forma cu diametrul de 24-26 cm, asezam pe fundul tavii rondelele de anans, apoi se presara nucile macinate amestecate cu zaharul tos,
Intr-un vas punem mixul pentru 9 torturi, apoi untul la temperatura camerei, ouale si laptele si amestecam bine pana la omogenizarea compozitiei.
Compozitia astfel obtinuta se toarna peste ananas si se coace la cuptorul preincalzit.
Prajitura se rastoarna cat este calda si se se pune pe un gratar la racit.
Eu nu l-am lasat asa cum am trimis poza. ci l-am ornat cu nuca de cocos colorata si ciocolata alba si neagra rasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)