joi, 9 septembrie 2010

Omleta Andutu


nu vreau sa par obsedata de mancarea lui andutu, insa am grija cu ceea ce manaca, nu sunt de acord sub nici o forma sa le dam copiilor prajeli sau alte minunatii care ne vin la indemana, asa ca eu una incerc pe cat posibil sa-i dau sa pape bine si sanatos.

Ingrediente

  • 2 oua
  • o lingura branzica proaspata
  • un praf de sare
  • masline
  • o felie de ardei rosu
  • o picatura de ulei

Mod de preparare

Batem bine bine ouale cu praful de sare, punem branzica si amestecam bine.

Tapetam o tava pentru cuptor cu hartie de copt, o ungem cu un strop de ulei sau cu putin unt si turnam ouale batute cu branzica.

Dam la cuptor cam 5 minute, am taiat maslinele feliute subtiri si ardeiul cubulete mici si le punem pe deasupra.

Bagam din nou tava la cuptor pt inca 5- 10 minute.

Scoatem tava din cuptor si desfacem hartia de copt, taiem cubulete mici de omleta si le dam sa pape la piticii atomici :)):))

Eu am pus maslinele si ardeiul deasupra dupa ce am scos omleta din cuptor, pentru ca am uitat :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)