miercuri, 8 decembrie 2010

Clatite cu mere de post


nu pot spune decat ca sunt delicioase, am vazut la corina, dar in varianta de dulce, eu am adaptat pt zilele de post,incercati-le si o sa va placa.

Ingrediente

  • faina
  • apa
  • zahar
  • un praf de sare
  • esenta de vanilie
  • esenta de rom
  • ulei
  • mere
  • zahar pudra

Mod de preparare

Nu am pus cantitatile deoarece eu am facut cateva sa vad cum iese.

Pentru inceput decojim merele, le taiem feliute subirele si le punem in tigaie cu un strop deulei, ca sa se caleasca putin inainte de a le pune cu clatitele, dupa care le punem separat.

Asadar punem zaharul si apa intr-un castron si amestecam pana se dizolva zaharul, apoi adaugam o lingurita de ulei, faina, esenta de vanilie si cea de rom si omogenizam bine compozitia, sa nu ramana cocoloase.

Inceingem aceasi tigaie in care am calit merele, punem cateva feluite de mar, apoi cu ajutorul unui polonic turnam din compozitia pentru clatite peste mere, intoarcem pe ambele parti pana capata o culoare aurie.

Le impaturim si le pudram cu zahar.

Pofta buna!

Reteta in imagini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)