marți, 18 ianuarie 2011

Prajitura cu branza si nuca de cocos




din gama cu "ce avem prin casa"

Ingrediente

  • 6 oua
  • 1 pahar de zahar
  • 1 pahar de faina
  • 100 gr nuca de cocos verde ( am avut eu)
  • un praf de copt
  • 100 g stafide
  • 300 g branza proaspata
  • esenta de vanilie
  • esenta de rom
  • 1 pahar de lapte
  • pt glazura:
  • 2-3 linguri de lapte
  • bomboane de pom

Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, le batem spuma, apoi adaugam zaharul si mixam pana devin o spuma densa.

Separat mixam galbenusurile cu branza.

Amestecam compozitiile, dupa care adaugam laptele, faina, praful de copt, nucade cocos, si esenta de vanilie.

La sfarsit adaugam si stafidele pe care le-am lasat la inmuiat in esenta de rom.

Omogenizam compozitia si o turnam intr-o tava tapetata cu faina, sau cu foaie de copt.

Dam la cuptor app. 30 deminute, verificam facand testul cu scobitoarea.

Dupa ce am scos prajitura de la cuptor o lasam sa se raceasca.

intre timp pregatim glazura:

Topim boamboanele de ciocolata in 2-3 linguri de lapte si turnam peste prajitura.( nu a iesit ea cine stie ce, dar am improvizat si eu cu ce aveam la indemana)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)