joi, 3 februarie 2011

ficatei in sos de smantana


sursa aici http://barbatlacratita.blogspot.com/2010/10/mancare-de-ficatei-cu-smantana.html e delicioasa mancarica!multumesc pentru reteta :)

Ingrediente

  • 500 g ficatei
  • 200 ml smantana
  • 4 cepe
  • o legatura patrunjel
  • 2-3 linguri ulei
  • o lingura de faina
  • sare
  • piper
  • marar

Mod de preparare

Spalam si curatam ficateii de pielte.

Intre timp punem o cratita cu apa la fiert, cand incepe sa fiarba adaugam ficatei, ii lasam cateva minute, doar sa se intrepatrunda, dupa care ii scoatem din apa si ii clatim cu apa rece, apoi ii taiem i bucati mai mici.

Taiem ceapa marunt.

Intr-o tigaie punem 2-3 linguri de ulei, adaugam ceapa, si punem si niste apa ( eu nu calesc ceapa decat foarte rar, prefer sa o inabusesc, e mult mai sanatos), o lasam pana se inmoaie, dupa care vom adauga ficateii, completam cu apa cat sa-i acopere si lasam pe foc 10-15 minute.

Cand este aproape gata, adaugam smantana, lasam sa mai dea un clocot si luam de pe foc.

Mie mi-a iesit sosul prea lichid, asa ca am mai adaugat si o lingura de faina.

Am amestecat faina cu putina apa, nu trebuie sa iasa cocoloase, dupa care am pus peste ficatei, si am lasat sa mai fiarba cateva minute.

La sfarsit adaugam marar tocat fin ( trebuia patrunjel, dar iar n-am avut ce mi-a trebuit :D)

Pofta buna!!!



2 comentarii:

  1. Dana, cautam ceva si am gasit reteta pe google :)) Citind ceea ce ai scris tu despre marar, mi-am dat seama ca am uitat sa scriu ceva. Daca am prin casa, eu mai pun si ciuperci.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ti-am lasat mesaj pe blog, dar nu cred ca l-ai vazut......o idee buna cu ciupercile :)

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)