sâmbătă, 2 aprilie 2011

Pulpe de pui cu frigarui de cartofi la cuptor


am de cateva luni betele pentru frigarui si daca frigarui cu carne n-am apucat sa fac, am zis sa le folosesc totusi la ceva :)) asa ca am facut cartofii :D

Ingrediente

  • 2 pulpe
  • 4 cartofi
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • nucsoara
  • 50 ml vin
  • 2 bete pentru frigarui

Mod de preparare

Spalam pulpele si cartofii.

Pulpele le lasam intregi, le crestam din loc in loc, apoi le condimentam dupa gust.

Cartofii ii taiem rondele nici prea groase, nici prea subtiri.

Ungem o tava termorezistenta cu ulei, punem pulpele si cartofii pe care i-am infipt in betele pentru frigarui, apoi i-am condimentat si pe ei dupa gust.

Dam la cuptorul preincalzit o ora la foc mediu, la jumatatea intervalului intoarcem atat carnea, cat si cartofii pe cealalta parte.

Dupa ce s-au facut cartofii si carnea, stropim totul cu vin si mai lasam inca 15 minute la cuptor.

Servim alaturi de o salata.


Reteta in imagini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)