duminică, 3 iulie 2011

Dovlecei pane la cuptor





De cum i-am vazut la rocsi am zis ca trebuie sa-i fac, mai ales ca aveam dovlecei in frigider si nu sunt nici prajiti, nu au iesit asa frumosi ca ai ei, insa sunt tare buni pe cuvant de onoare :D :)))rocsi ms de reteta :*


INGREDIENTE

  • 2 dovlecei
  • 2 oua
  • sare
  • piper
  • boia dulce de ardei
  • marar proaspat
  • faina
  • 1/2 cana apa minerala
  • 3 linguri de ulei
  • cascaval ras de pus deasupra


Curatam si spalam dovleceii, ii taiem rondele, dupa care punem sare peste ei si ii lasam intr-un castron ca sa iasa apa din ei.
Intre timp pregatim coca prin care vor fi dati dovleceii. Batem ouale cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, adaugam apoi apa minerala, va creste considerabil volumul, punem uleiul, piperul si boiaiua si omogenizam, adaugam faina putin cate putin pana ajungem la consitenta alutului de clatite, iar la sfarsit punem si mararul tocat fin.
Dam dovleceii prin aceasta compozitie si ii punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Dam la cuptrul preincalzit aproximativ o ora, pana cand incepe sa se rumeneasca deasupra si sa capete o culoare aurie.
Inainte de ai scoate din cuptor punem cascaval ras deasupra si mai lasam 5 minute.
Se servesc atat calzi, cat si reci.

5 comentarii:

  1. foarte,foarte faini.am mancat multe feluri de dovlecei pane dar la cuptor pana acum n-am avut ocazia sa incer.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    As dorii sa stiu daca sunteti de acord sa facem schimb de link-uri.

    Daca da , astept raspuns la office@online-anunturi.com .

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. sarah, multumesc, chiar sunt foarte buni si mult mai sanatosi.
    pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am facut de mai multe ori vara trecuta dovlecei pane la cuptor si ne-au placut mult ,singurul inconvenient e caldura de la cuptor,mai ales ca eu fac cantitati industriale :)-2-3 tavi odata ...sunt mult mai light decat cei prajiti..
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. @jurnaldegospodina,la mine e prima oara cand fac si cu siguranta o sa mai fac si mie mi-au placut tare mult....pentru ca ma feresc atat cat pot de prajeli, asta de vreo 2 ani, de cand am nascut....insa recunosc ca sotului ii mai fac din cand in cand si prajeli ca pana la urma pleaca de acasa =)))))
    te pup.
    o seara placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)