marți, 13 aprilie 2010

Pachetele cu spanac si ciupercute


sa nu radeti de mine, dar eu chiar m-am pus pe economisit, am avut niste lapte cumparat de la tarani din piata si am uitat sa-l fierb si bineinteles k s-a prins, asa k doar nu era sa-l arunc si am inventat o reteta, e criza tata, ce sa-i faci :))

Ingrediente

  • 5-6 cartofi
  • 2 oua
  • o cana de lapte prins ( iaurt )
  • sare
  • piper
  • boia iute
  • tarhon
  • cascaval ras
  • Portii: 4Portii: 4
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare

Se pun cartofii la fiert in coaja, dupa ce au fiert ii taiem felii si ii punem feliile intr-o tava pt cuptor, dupa primul strat condimentam si facem batem ouale cu putina sare si amestecam cu cascaval ras si punem jumatate din compozitie peste primul strat de cartofi, apoi alt strat si cealalta jumatate de oua batute, peste care turnam cana de lapte prins si dam la cuptor pt cca 10-20 min, cand scoatem tava punem cascaval ras deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)