luni, 12 aprilie 2010

Inele de ceapa pane



aceasta reteta am vazut-o la lili musat si mi-am zis ca trebuie neaparat sa o incerc, am adaptat-o putin, iar rezultatul a fost super!!!!

Ingrediente

  • 1 cepa mare
  • 3 linguri faina
  • 1 linguritai amidon
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • o canuta de lapte
  • 1 ou
  • cascaval ras
  • ulei pentru prajit
  • sare
  • piper

Mod de preparare

se taie ceapa rondele si se da la frigider pt o ora( de ce nu stiu :D )., puneti o folie peste ea k sa nu fie nevoie sa luati frigiderul la spalat :))
pregatim compozitia din toatae ingredientele de mai sus, amestecam pt inceput faina cu laptele, pt a nu se face cocoloase, apoi punem oul, cascavalul ras, sarea, piperul, praful de copt, amidonul..si cred k le-am zis pe taoate :D

Tipsuri

  • eu le-am stropit cu lamaie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)