miercuri, 21 aprilie 2010

orez cu ficatel la cuptor- pt bebelusi



aceasta mancarica, am facut-o pt piticul meu, dar am mancat si eu si sotul meu din ea si este foarte buna.

ingrediente:
  • 6-7 ficatei
  • 0 ceapa verde
  • 1 morcov
  • 1 pastarnac
  • 1/2 ardei rosu
  • o cana de orez
  • marar
  • patrunjel
  • ulei de masline
Spalam si curatam ficatelul de pielite, apoi il punem la fiert.
Intre timp intr-o alta oala vom pune si orezul la fiert in mai multa apa.
Taiem ceapa marunt, dam morcuvul si pastarnacul pe razatoare, ardeiul il traiem cubulete mici si le punem pe toate peste orez, lasam sa fiarba impreuna, nu de tot, ci pana se inmoaie putin legumele.
Dupa ce a fiert ficatelul, il scoatem din apa in care a fiert si-l com pune si pe acesta peste orez.
Mutam orezul intun vas pt cuptor in care am pus cateva linguri de ulei ( nu stiu cate linguri am pus, pt k am pus la ochi, cam cat sa acopere fundul vasului, pt ca orezul iese mai gustos daca este mai gras ), daca orezul a scazut, mai punem apa si dam la cuptor pana scade.
Dupa ce am scos vasul din cuptor vom presara mararul si patrunjelul deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)