joi, 27 mai 2010

Cartofi noi cu usturoi verde la cuptor


mi-am trimis si eu sotul la piata sa-mi ia cartofi si dragutul de el mi-a luat 5 kg de cartofi noi :D...mi-a stat inima pe moment, ca au fost numai 4 lei kg, iar pe criza asta ne ajungea doar un kg asa de pofta :)):)) asa ca am trecut la treaba :P

Ingrediente

  • 1 kg cartofi noi
  • 2 fire usturoi verde
  • sare
  • piper
  • boia
  • tarhon
  • ulei

Mod de preparare

Spalam carofii, in curatam de coaja, o razium usor, pt ca fiind noi, coaja se ia imediat, ii taiem rondele mai groase.
Ungem o tava cu ulei, punem cartofii condimentati, usturoiul deasupra si putina apa si dam la cuptor pt cca 30-40 min.
Ii putem servii asa, sau ca si garnitura la o fripturica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)