miercuri, 5 mai 2010

Pizza cu aluat subtire


by oana si madi...in sfarsit am gasit o reteta care sa imi placa la nebunie, niciodata nu-mi iesea blatul asa cum vroiam pana am dat de reteta asta, ms fetelor :*

Ingrediente

  • pt blat:
  • 150 g faina
  • 1 lingura cu ulei
  • 1 lingurita cu drojdie uscata
  • putina sare
  • 125 ml lapte rece
  • pt toping:
  • cascaval ras
  • ciuperci
  • carnaciori
  • kaiser
  • sos de pizza
  • ardei rosu


Mod de preparare

Pt blat:

Punem intr-un castron faina, uleiul, sarea, drojdia si laptele rece ( de la frigider), amestecam toate ingredientele pana se formeaza un aluat care sa nu se lieasca de degete.

Formam de bila, o invelim in folie alimentara si o dam la rece pentru cel putin 30 de minute. ( eu am lasat-o mai mult ca sa fiu sigura ca imi iese :D)

Intindem o foaie subtire, o ungem cu ulei, apoi cu sosul de pizza si vom pune ciupercile taiate felii, kaiser-ul, cranaciorii, ardeiul si deasupra cascaval ras.

Dam la cuptor pt cca 10 min.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)