vineri, 24 februarie 2012

Pavlova cu crema de vanilie si zmeura

♥ Pentru ca azi sarbatorim Dragobetele ( sarbatoarea dragostei la romani ) haideti sa sarbatorim intr-un stil dulce dulce, asadar va invit la Pavlova cu crema de vanilie si zmeura ♥
Sa fim iubiti si sa iubim curat si din tot sufletul!!!!

Sursa: Gabytza




Ingrediente:

  • 6 albusuri
  • 1 pahar zahar
  • vanilie
  • 3 lingurite amidon
  • 1 lingura otet
  • un praf de sare
pentru crema de vanilie:
  • 2 galbenusuri
  • 250 ml lapte
  • 50 g zahar
  • pastaie de vanilie/zahar vanilat/esenta de vanilie
  • 20 g amidon
  • 200 ml frisca
pentru ornat:
  • frisca
  • zmeura din congelator
  • bezele

Mixam albusurile cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, dupa care adaugam zaharul si mixam pana nu se mai simte si se devine o spuma densa lipicioasa.
Adaugam apoi otetul si amidonul si omogenizam compozitia.
Desenam 2 cercuri pe o hartie de copt, ungem interirul cercului cu unt.
Impartim albusurile in 2 parti egale.
Punem albusurile pe hartia de copt, astfel incat sa nu depaseasca  latura cercului.
Unul din blaturi il lasam asa simplu, iar pe celalalt il acoperim cu moate, ajutandu-ne de o seringa.
Din 2-3 linguri de albus facem bezele mici, pe care le punem pe langa blat ( vedeti in poza )
Dam tavile la cuptorul preincalzit la foc mic, mic cca 75 de minute.
Ca sa prinda culoarea aurie, lasati usa inchisa pentru 20 de minute, dupa care o intredeschideti ( punand o lingura de lemn ca sa stea ) deoarece bezeaua trebuie sa se usuce, nu sa se coaca.
verificati din cand in cand bezele micute, nu trebuiesc lasate prea mult, pentru ca o sa se arda ( 20-30 de minute sunt suficient )
Lasam blaturile sa se raceasca in cuptor.



Pregatim crema:

Punem laptele cu zaharul si vanilia ( doar semintele ) la fiert.
Intre timp frecam galbenusurile cu amidonul.
Cand laptele a fiert, luam cateva linguri si turnam peste ou, omogenizand compotitia.
Turnam apoi oul in fir subtire peste restul de lapte fiert, amestecand continuu cu un tel, pentru a nu se prinde.
Trebuie sa iasa ca o budinca.
O dam la racit.



Dupa ce s-a racit o amestecam cu frisca batuta bine.



Punem crema peste primul blat de bezea, dupa care acoperim cu celalat blat.
Decoram cu frisca,zmeura si bezele mici.

Pofta buna!







33 de comentarii:

  1. Superba si delicioasa! Pavlova e desertul meu preferat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina, eu astept s-o degust, e prima oara cand am facut-o, te pup!!!

      Ștergere
  2. Arata foarte bine, iar gustul cred ca este pe minunat! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicol, multumesc, astept si eu sa gust...o sa revin cu impresii, pup!

      Ștergere
  3. A ramas o feliuta si pentru noi?!Arata super gustos!Pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow... cat de frumos arata!!!... Ce pofta mi-ai facut!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am facut niciodata,dar la cum arata cred ca este foarte buna.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dia, nici eu nu mai facusem pana acum, e delicioasa!!! pup!

      Ștergere
  6. Looks very yummy! i´d like to have a slice of it :) Kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo! arata foarte bine...in curand o sa fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. mama da ce bine arata! mie imi plac alea mini, ca de intru in asta mare mi-e ca nu ma mai opresc ;) delicioasaaaa!!! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Antonina, chiar nu prea poti sa te opresti :)) eu una nu prea am putut :D Te pup!

      Ștergere
    2. Ce apetisant arata!! Si sigur si delicios. O primavara frumoasa si...dulce !

      Ștergere
  9. o intrebare nu se sfarama blatul cand il tai?

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)