miercuri, 22 februarie 2012

Ciorba de pui cu brocoli si cus cus

Plina de vitamine si pe deasupra delicioasa! Parol!


Ingrediente

  • 1piept de pui + 1 tacam de pui
  • 1 cartof
  • 1 morcov
  • cateva buchetele brocoli
  • 1 ceapa
  • 1 ardei rosu
  • 1/2 telina
  • 1/2 radacina patrunjel
  • 1/2 pastarnac
  • 1 lingura tocana de legume sau bulion
  • sare
  • zeama de lamaie
  • patrunjel proaspat
  • o cescuta cus- cus
  • Mod de preparare
Se spala carnea, pieptul se taie cubulete, iar tacamul il transam in bucati mai mici, apoi se pune la fiert in apa cu sare, se spumeaza de cate ori este nevoie.
Intre timp taiem legumele , sau le dam pe razatoarea si le punem peste carnea de pui ( in afara de brocoli ), le lasam pana cand incep sa se inmoaie, iar acum este momentul sa adaugam tocana de legume, cus-cusul si buchetele de brocoli ( acesta nu se pune odata cu celelalte legume, deoarece fierbe foarte repede si daca este fiert prea mult isi schimba culoarea), mai lasam cam 5 minute pe foc, dupa care punem sare dupa gust si zeama de lamaie ( optional )
Dupa ce am luat de pe foc asezonam cu patrunjelul tocat marunt.
Pofta buna!

13 comentarii:

  1. Ce bunatate trebuie sa fie, nu am facut niciodata ciorba cu broccoli...in schimb supa da!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ruxy, eu n-am facut supa, nu prea imi plac mie supele, dar probabil e tare gustoasa si mai ales plina de vitamine... pup

      Ștergere
  2. Excelenta!! Am facut dar cu porky!! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuuuper buna!Stiu ce ciorbica fac sambata!Multumesc de idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. O bunatate de ciorbita:)!!!!Like!!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)