luni, 28 iunie 2010

Painici umplute cu fasole


am vazut la ana zilele astea si mi s-a facut o pofta de am zis ca mor daca nu mananc, asa ca azi n-am mai stat pe ganduri si am trecut la atac :D am micsorat cantitatile pentru ca am facut doar pentru mine.

Ingrediente

Pentru painici
  • 200 gr faina
  • 100 ml apa
  • 20 ml ulei
  • sare
  • 5 gr drojdie
Umplutura:
  • fasole cu carnati

Mod de preparare

Pregatim aluatul de paine astfel:
Drojdia o dizolvam in apa calduta si amestecam cu faina, apa si uleiul.
Coca obtinuta o lasam la dospit 1 ora.
Aluatul il impartim in 2 si formam bilute pe care le mai lasam 1 ora la dospit.
Le coacem la foc mediu aproximativ 20-30 de min.
Le lasam sa se racoreasca apoi le taiem capacul, le scobim si le umplem cu fasole cu carnati, cu ciolan sau cu ce va place.
Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)