vineri, 9 iulie 2010

Pasta de corcoduse verzi


am mancat anul trecut pentru prima oara in viata mea o ciorbita de fasole uscata cu aceasta pasta, din acel moment am zis ca abia astept sa se faca corcodusele ca sa-mi pun si eu pentru iarna...cu aceasta pasta se acresc ciorbitele, eu una cred ca o sa pun si la supe :D:)):))

Ingrediente

  • corcoduse verzi
  • apa

Mod de preparare

Spalam corcodusele bine si indepartam coditele.
Le punem la fiert intr-o oala mai mare si adaugam apa astfel incat sa le depaseasca cam cu o palma.
Fierbem corcodusele bine la foc mic, amestecand din cand in cand, pana cand se inmoaie ( incepe sa se ia pielita de pe ele)
Se lasa sa se raceasca, iar apoi le scoatem intr-o strecuratoare mare si frecam bine cu mana sau cu o lingura de lemn pana indepartam samburii si pielita.
Punem din nou la foc mic, si se mai fierbe 5-10 minute,apoi turnam fierbinte in sticle pe care le inchidem imediat.
Sterilizam 30 de minute.
   

2 comentarii:

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)