joi, 22 iulie 2010

Tort Andutu



pentru ca trebuia sa fac tortul camasa de politist, am zis sa-i fac mai intai de ziua lui andutu o camasuta, ca sa vad ce ar iesii, acest tort l-am facut la valcea, deoarece acolo i-am serbat ziua flacaului meu care a facut un anisor pe 11.

Ingrediente

  • 6 oua
  • 1 pahar de zahar
  • 1 pahar de faina
  • un praf de copt
  • esenta de vanilie
  • crema olle de lamaie
  • crema olle de ciocolata
  • lapte
  • frisca pt decor
  • zmeura
  • fulgi de cocos albatsru

Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, le batem spuma, dupa care adaugam zaharul in ploaie si mixam pana se dubleaza volumul, apoi punem galbenusurile, unul cate unul, faina, praful de copt , mixam pana se omogenizeaza compozitia, punem compozitia rezultata intr-o tava dreptunghiulara tapetata cu faina si dam la cuptor pt cca 30 min, verificam din cand in cand facand testul cu scobitoarea.
Il lasam sa se racoreasca si-l decupam in forma de tricou, camasa ( la mine nush ce a iesit :D :)))
cremele le pregatim conform instructiunilor de pe pachet si punem crema de ciocolata pe primul blat pe care l-am insiropat bine, apoi celalalt blat si crema de lamaie, iar peste punem cocos albastru, din frisca formam buzunarul si gulerul, iar din zmeura nastureii.

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI!
    Sa-ti traiasca baiatul , sa fie sanatos, sa te bucuri de el.
    Frumos tort, daca nu era al lui Andutu iti ceream si eu o feliuta .........hahaha.
    Pup si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc tare mult medi, te pup si eu, o seara frumoasa:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)