marți, 3 august 2010

Salata de vinete cu usturoi


am mancat la cineva si mi-a placut mult, asa ca am facut si eu

Ingrediente

  • 3-4 vinete
  • 6 catei de usturoi
  • sare
  • ulei

Mod de preparare

Se coc vinetele: fie in cuptor, fie direct pe ochiul de aragaz sau intr-o tigaie cu foarte putin ulei, fie la gratar.
Eu prefer sa fac vinetele la focul de gratar pentru ca in felul acesta capata o aroma de lemn ars si de fum, aroma care mie imi place la nebunie, insa in lipsa de gratar le fac direct pe ochiul de la aragaz, are cam aceasi aroma si nu se innegresc asa cum se fac daca le coacem in cuptor.
Vinetele coapte se curata de coaja si se lasa la scurs pentru aproximativ o jumatate de ora.
Dupa ce s-au scurs le tocam putin, dar nu foarte mult si le punem intr-un vas cu sare si le mixam frumos ( eu asa le fac si nu mai stau sa le toc pana imi vine rau), adaugam ulei, mixam, iar la sfarsit punem putina sare de lamaie ( asta pentru a le albi ) si la sfarsit punem usturoiul pisat sau tocat marunt marunt.

Tipsuri

  • se poate pregatii si cu maoineza, insa eu nu prea sunt adepta maionezei si le prefer fara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)