sâmbătă, 25 septembrie 2010

Briose cu bombite de branza si cocos




pt ca mi-a ramas din crema de branza si cocos de la prajitura am facut si cateva briose ( pt ca de mult imi facuse cu ochiul briosele lui julie ) , o sa dau cantitatile aproximative.

Ingrediente

Pentru briose

  • 2 oua
  • 40 g zahar
  • 1 lingura ulei
  • cacao
  • faina
  • praf de copt
  • esenta de rom

Pentru bombitele de branza:

  • 100 g branza de vaci
  • 20 g nuca de cocos
  • 20 g zahar
  • 1 galbenus
  • 1 lingura amidon


Mod de preparare

Separam albusurile de galbenusuri, le mixam cu un praf de sare pana isi dubleaza volumul, adaugam zaharul in ploaie.

Amestecam galbenusurile cu uleiul si esenta, dupa care le punem peste albusurile batute spuma, apoi adaugam faina, praful de copt si cacaoa, omogenizam compozitia.

Pregatim bombitele de branza astfel:
Amestecam zaharul cu branza, apoi adaugam galbenusul, nuca de cocos si amidonul.

Ungem formele de briose cu ulei si le ptapetam cu faina si punem o lungura de aluat, dupa care formam cu mana umeda bilute sau luam pur si simplu cu o lingurita din crema de branza si cocos si punem peste aluat, peste crema de branza punem iar aluat si dam la cuptor pt cateva minute.

Putem pune ciocolata topita sau nu.


2 comentarii:

  1. cantitatzi nu experientza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand se scrie cantitati si nu "cantitatzi", experienta si nu "experientza"...si daca citeai ce am scris la introducere era de-ajuns sa intelegi de ce am dat cantitati aproximative!

      Ștergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)