marți, 7 septembrie 2010

Clatite cu nuca si zahar



am fost in vizita la o prietena la tara, nu aveam stare asa ca am inceput sa fac niste clatite, soacra prietenei mele a venit cu ideea sa le umplem cu nuca si zahar, au fost delicioase.

Ingrediente

  • 2 oua
  • 500 g faina
  • 4 linguri de zahar
  • esenta de rom
  • ulei
  • apa minerala
  • un praf de sare

pt umplutura:

  • nuca macinata
  • zahar
  • zahar vanilat
  • scortisoara

pt glazura:

  • 2 linguri de zahar
  • 2 linguri de ulei
  • 2 linguri de apa
  • 1 lingurita de cacao

Mod de preparare

Frecam ouale intregi cu zaharul,pana se topeste.

Adaugam apoi sarea, esenta de rom si 2 linguri de ulei .

Punem faina, omogenizam bine compozitia, dupa care adaugam apa minerala, pana ajungem la consistenta dorita .

Punem tigaia la incins ( fara ulei, deoarece am pus ulei in aluatul pentru clatite) , cu ajutorul unui polonic turnam compozitia si rasucim tigaia pana se intinde pe toata suprafata.

Le coacem pe ambele parti pana devin aurii.

Pregatim umplutura:

Dam nucile prin masina de tocat sau le pisam cu ajutorul unui facalet, dupa care le amestecam cu zahar , zahar vanilat si scortisoara.

Umplem clatitele, iar pe deasupra punem glazura pe care am facut-o amestecand toate ingredientele intr-un ibric, il punem pe foc pana da cateva clocote si se topeste zaharul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)