marți, 7 septembrie 2010

Gomboti - galuste cu prune




vazandu-va pe toate ca ati facut am trecut si eu la treaba, am mancat o singura data la brasov asa ceva si imi aduc aminte ca am luat una si imi era rusine sa mai iau ca erau tare bune :))

Ingrediente

  • 4 cartofi
  • 1 cub de unt
  • 100 g faina
  • 1 ou
  • pesmet
  • un praf de sare
  • un cub de unt pt pesmet
  • 2 pliculete zahar vanilat
  • scortisoara
  • prune

Mod de preparare

Spalam cartofii, ii punem la fiert.

Dupa ce au fiert ii zdrobim ca pentru piure, apoi punem oul, faina si amestecam bine.

Spalam si punele, coatem samburii si punem 1 pliculet de zahar vanilat in interiorul fiecareia.

Cu mana umezita luam putin aluat, in intindem in palma, apoi punem pruna in mijloc formand o galusca.

Intre timp punem pe foc o oala cu apa si sare pe care o lasam sa dea in clocot, apoi punem galustele, dand focul mic, pentru a nu se sparge, sunt gata cand se ridica la suprafata.

Intr-o tigaie topim untul, peste care vom pune pesmetul amestecamd usor, luam de pe foc si punem zaharul vanilat si scortisoara.

scoatem galustile si le dam prin pesmet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)