joi, 3 februarie 2011

snitel de porc cu susan



am vazut reteta la kami si am incercat-o numaidecat, avand in vedere ca sunt preferatele lui doru, am zis sa incerc si asa, mie imi plac la nebunie, astept sa vad daca o sa-i placa si lui, ms kami pentru reteta :*

Ingrediente

  • o bucata pulpa de porc (500 g)
  • 3 lingurite de susan
  • 1 ou
  • 1 lingura de faina
  • 1 lingura de pesmet
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • cimbru
  • nucsoara

Mod de preparare

Spalam si curatam carnea de pielite, apoi o taiem felii nici foarte groase, nici prea subtiri, le batem pe o singura parte cu ciocanul pentru snitele.

Le condimentam cu sare, piper, boia, cimbru si nucsoara si le lasam o ora cu condimentele pe ele ( asta ca sa se marineze un pic, sa intre condimentele in carne)

Batem oul cu un praf de sare, piper si boia, dupa care adaugam faina, pesmetul si susanul si omogenizam compozitia, daca iese prea groasa puneti un pic de apa ( nu-i bai, ies foarte bune si asa).

Dam feliile de carne prin aceasta compozitie si le punem la prajit in ulei incins.

Le Prajim frumos pe ambele parti.

le scoatem pe un servetel, pentru a absorbii surplusul de ulei.

Am servit alaturi de cartofi in crusta de mustar si susan si salata verde cu castraveti.

Reteta in imagini


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)