marți, 29 martie 2011

cheescake



daca toata lumea a facut pe aici, am zis sa fac si eu ca muream de pofta, e prima oara cand fac si nu stiu de ce n-am facut pana acum pentru ca e delicios!!!!nu mi-a iesit el asa cum ar fi trebuit dar la gust e super bun :)

Ingrediente

  • 2 pachete de biscuiti menuet
  • 125 g margarina/unt
  • esenta de vanilie
  • 500 g branza proaspata
  • 250 ml frisca lichida
  • 4 linguri de zahar pudra
  • un plic jeleu de capsuni + 2 linguri de zahar cu varf
pentru decor:
  • frisca
  • inimioarele sunt facute din fondant


Mod de preparare

Zdrobim biscuitii la robot sau cu un sucitor, apoi ii amestecam cu margarina topita.
Mixam frisca cu branza si zaharul pana se omgenizeaza compozitia si la sfarsit adaugam esenta de vanilie.
Tapetam o forma cu peretii detasabili cu hartie de copt, pe care o ungem cu margarina/unt/ulei si punem biscuitii presandui bine peste care vom pune amestecul de branza cu frisca.
Dam la cuptorul preincalzit o ora la foc mediu.
Dupa ce am scos din cuptor lasam sa se racoreasca putin si pregatim jeleul de capsuni conform instructiunilor de pe pachet.
Il turnam asa cald peste branza si lasam afara pana se raceste, apoi bagam cel putin 4 ore la frigider, eu l-am tinut pana dimineata.
Dupa care scoatem usor din forma si mutam pe un platou.
Ornam cu frisca optional.


2 comentarii:

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)