duminică, 13 martie 2011

cus - cus si amestec mexican



initial am vrut sa tin si eu post vineri, asa ca am facut acest cus - cus cu legume, si dupa ce am terminat eu de mancat mi-am dat seama ca, cus-cusul asta are ou :d :)))

Ingrediente:
  • o punga cus cus
  • o punga amestec mexican
  • 2 linguri de ulei
  • sare
  • piper

Mod de preparare:

Punem legumele la fiert in apa cu sare.

Intre timp intr-o tigaie prajim cus-cusul.

Punem cele 2 linguri de ulei, apoi adaugam cus - cus-ul, il lasam sa se prajeasca usor, nu trebuie prajit prea mult, dupa care adaugam apa fierbinte in care au fiert legumele atat cat sa-l acopere si-l lasam pana fierbe si el, daca mai este nevoie completam cu apa.

Cand a fiert punem si legumele peste el si mai fierbem cateva minute impreuna.

Condimentam cu sare si piper dupa gust.



2 comentarii:

  1. Cum adica are ou? Inca nu am auzit sa fie din asta, dar nu ma mai mira nimic. Oricum, la origine el este fara ou... Ghinion ca nu ai vazut la timp, dar ai savurat ceva bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da elena, are ou, scrie paste cu ou...probabil la origine nu o avea, dar cum noi nu prea avem de unde lua originalul, ne amagim si cu astea de la noi....ghinionul a fost ca nu m-am uitat pe pachet, eram convinsa ca e de post :D...asta este acum....data viitoare stiu ce am de facut :))
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Comandă pizza online!

o comunitate frumoasa si unita, intrati si aruncati o privire :)